Your parents’ expectations of school (shinee version) K1q6o9jpg

Join the forum, it's quick and easy

Your parents’ expectations of school (shinee version) K1q6o9jpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Seoul

Септември 2024
ПонВтоСряЧетПетСъбНед

Календар Календар

Visitors

free counters

Poll

Победител е...?

Your parents’ expectations of school (shinee version) Vote_lcap15%Your parents’ expectations of school (shinee version) Vote_rcap 15% [ 6 ]
Your parents’ expectations of school (shinee version) Vote_lcap56%Your parents’ expectations of school (shinee version) Vote_rcap 56% [ 22 ]
Your parents’ expectations of school (shinee version) Vote_lcap3%Your parents’ expectations of school (shinee version) Vote_rcap 3% [ 1 ]
Your parents’ expectations of school (shinee version) Vote_lcap13%Your parents’ expectations of school (shinee version) Vote_rcap 13% [ 5 ]
Your parents’ expectations of school (shinee version) Vote_lcap13%Your parents’ expectations of school (shinee version) Vote_rcap 13% [ 5 ]

Общо гласове : 39

Latest topics
» SHINee Shawols Skype ~
Your parents’ expectations of school (shinee version) EmptyНед Окт 22, 2017 6:30 pm by rally___

» Because I met you
Your parents’ expectations of school (shinee version) EmptyПет Мар 27, 2015 8:07 pm by Anny

Your parents’ expectations of school (shinee version) EmptyПон Дек 01, 2014 5:55 pm by nasa__

» The color of your love
Your parents’ expectations of school (shinee version) EmptyНед Ное 16, 2014 8:24 pm by lil_sun

» ~♥ Taemin's heart ♥~
Your parents’ expectations of school (shinee version) EmptyПет Окт 10, 2014 2:23 pm by ..TaeminGirl..

» Kaкво мислят Shinee за теб ?
Your parents’ expectations of school (shinee version) EmptyВто Авг 26, 2014 11:01 am by SHINee_JongKey

» Намисли си дума..
Your parents’ expectations of school (shinee version) EmptyВто Авг 26, 2014 10:49 am by SHINee_JongKey

» You..The Music In Me~♫♫
Your parents’ expectations of school (shinee version) EmptyВто Авг 26, 2014 8:55 am by SHINee_JongKey

» The true love
Your parents’ expectations of school (shinee version) EmptyПет Авг 22, 2014 8:45 am by SHINee_JongKey

Music
Your parents’ expectations of school (shinee version) WamFC

You are not connected. Please login or register

Your parents’ expectations of school (shinee version)

+8
JoJo
cho0ly
Nemo.
jongminfan
kpopSIMMY
*'' # ~Gaлz~ # ''..
flopsi
AsHaNtY
12 posters

Go down  Съобщение [Страница 1 от 1]

AsHaNtY

AsHaNtY
All-knowing ♚
All-knowing ♚

Те очакват да тръгваш за училище ето така:
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_lc71msVo1s1qajb46
...но всъщност ти си:
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_lc72e2isBR1qajb46

Те очакват да се държиш в клас ето така:
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_lc724z4cYY1qajb46
...но всъщност ти си:
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_ldor0lF9xF1qajb46
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_ldoqxk7Qzj1qajb46

Те очакват да си ето така преди изпит:
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_lc72a4UMAK1qajb46
...но всъщност ти си:
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_ldor00Bn3h1qajb46

Ето така те очакват да реагираш на оценката си:
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_lc72hs5hGp1qajb46
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_lc728yQ29a1qajb46
...но всъщност ти реагираш ето така:
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_lbd0waOANy1qajb46
Your parents’ expectations of school (shinee version) Tumblr_lc72hxnNqV1qajb46

flopsi

flopsi
You’ve got to be the climax of my life ★

якоо .. и 100% вярно Your parents’ expectations of school (shinee version) 85241

*'' # ~Gaлz~ # ''..

*'' # ~Gaлz~ # ''..
Her whisper is the Lucifer ★

Your parents’ expectations of school (shinee version) 312545 Kyaa~това е мноо яко Your parents’ expectations of school (shinee version) 312545 И при мен е същото Your parents’ expectations of school (shinee version) 85241

kpopSIMMY

kpopSIMMY
My love is the sun of passion ★
My love is the sun of passion ★

ahahahah това много ме изкефиии

jongminfan

jongminfan
We're living in the SMTOWN! ☆

Това е супер якото Your parents’ expectations of school (shinee version) 312545 Същото е и при мен Your parents’ expectations of school (shinee version) 312545

http://smiley92.tumblr.com/

Nemo.

Nemo.

Хехе, мн са сладки !! Your parents’ expectations of school (shinee version) 129392 Абсолютно същото е и при мен, поне знам че не съм само аз заспала Т_T
мн са яки и как само са ги улучили xDDD

https://www.youtube.com/watch?v=8kyG5tTZ1iE

cho0ly

cho0ly
A bell rang ding dong ★
A bell rang ding dong ★

ккекее сладури .. ^^ Your parents’ expectations of school (shinee version) 196680

AsHaNtY

AsHaNtY
All-knowing ♚
All-knowing ♚

Оооо на това колко се смях и само като се замисля колко е правилно направо Your parents’ expectations of school (shinee version) 982906 Реакцийте на Темин Кий и послендата на минхо обаче са култови Your parents’ expectations of school (shinee version) 778320

JoJo

JoJo
A bell rang ding dong ★
A bell rang ding dong ★

Jonghyun не беше ли левичар?? Или аз съм останала с грешно впечатление?

Nanna

Nanna
Almighty ♛
Almighty ♛

Мисля,че той може да пише и с двете ръце Your parents’ expectations of school (shinee version) 859388

http://www.last.fm/user/SHINeeGirl7

Silver

Silver

това е супер забавно Your parents’ expectations of school (shinee version) 346803

http://bgprimadonna.fanforum.biz/

My_Life_TaeMinne

My_Life_TaeMinne

ехеееееееееееее при мен е абсолютно същото :Д:Д
а това е много яко.... което си направила Your parents’ expectations of school (shinee version) 162205
КАТО
GIF-КОМИКС Е !!!! <3 Your parents’ expectations of school (shinee version) 272382 Your parents’ expectations of school (shinee version) 272382 Your parents’ expectations of school (shinee version) 272382 Your parents’ expectations of school (shinee version) 272382 Your parents’ expectations of school (shinee version) 201898 Your parents’ expectations of school (shinee version) 201898 Your parents’ expectations of school (shinee version) 201898 Your parents’ expectations of school (shinee version) 201898
МНОГО ми допада Your parents’ expectations of school (shinee version) 655121 Your parents’ expectations of school (shinee version) 298776 Your parents’ expectations of school (shinee version) 346803 Your parents’ expectations of school (shinee version) 346803

ho0kitup

ho0kitup
I keep thinkin ’bout you ★
I keep thinkin ’bout you ★

супер добро се е олучило браво Your parents’ expectations of school (shinee version) 346803
и е наистина вярно за повечето е тей ;dd

Sponsored content

Върнете се в началото  Съобщение [Страница 1 от 1]

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите